Thursday, April 15, 2010

stdy week or futsal week..

setiap malam.. budak-budak lain sibuk duk stdy.. memikirkan 3 paper akan dijawab.. dah la teori banyak.. pengiraan pun leh tahan jgk... tanpa memikirkan minggu depan.. rupa-rupa nyer.. aku da abiskan stdy week dengan game futsal setiap malam.. walau kaki ku terseliuh.. tp semangat kesukanan tinggi la katakan.. main la jgk.. eh.. bru aku perasaan... masa aku terbuang begitu sahaja.. mcm roti gardenia plak.. enak dimakn begitu sahaja... tu bru kira game futsal.. blum game kat komputer + tido + borak2+ umpat kanan.. umpat kiri.. astga.. ape nk jadi nie.. argh... ape nk jadik.. jadik la.. mlm nie aku ade friendly match futsal lg... dengan budak umah no 10... taman melewar.. geng rudy... umah no 6 vs umah no 10.. mlm nie result die.. k.. secara pratikalnye.. stdy week aku da abis dengan futsal week... sapa bleh bg aku sedikit kekuatan utk stdy nie... ya allah swt tlnglah hamba mu ini..amin. nie.. yg x elok nie... time susah bru nk mintak tolong kat tuhan... tp allah swt kan maha penyayang lagi maha pengasih... so.. hanya die je la yang sudi...tp x semudah itu allah swt nk bg pertolongan die.. mestilah rapatkan diri dengan die... akhir kata... ingatlah tuhan semasa susah dan senang, patuhilah perintahnya..

2 comments:

  1. xpe babe. mggu dpn ada. struggle betul2. nk futsal tu boleh, tp kena pandai2 la balance antara study dgn sukan. ok? =) chill!

    ReplyDelete
  2. thanks...
    minggu dpan x smpi 2 hari.. hahaha..
    struggle ke...

    ReplyDelete