Friday, April 16, 2010

subuh

eh.. dah azan subuh... ape aku da buat nie... masa kian suntuk...ngantuk la plak... jap lagi nk pergi handle majlis reunion palapes... nk tido ke.. nk stay up... alamak.. buntu... baik tido nti fresh.. risau plak takut x bangun...

klu x pergi.. da berjanji... x kn aku nk jadik munafik.. tidak berpegang pada janji...mmm

ape aku nk buat ye.. baik aku tido... kunci alarm.. suh mber2 kejutkan aku.. hmm...ZZzzzz..

alamak... terlupa pulak nk solat subuh... ya allah.. nasib baik dia(allah swt) ingatkan aku..

jom pergi solat... solatkan tiang agama... untuk kita ingat dan bersyukur atas pemberian nikmat dia.. x dapat 5 waktu dalam sehari... dapat 1 jadi la.. at least kita masih ingat pada tuhan..

bak kata-kata ustaz... time sekolah rendah dulu
kita buat ckit-ckit.. hari nie satu waktu.. da ok.. buat 2 waktu... da ok.. buat 3 waktu... da ok buat 4 waktu... bile da ok buat la 5 waktu... mudah kan... lama-lama.. insya-allah.. x tinggal da la sembayang 5 waktu yang wajib nie...

2 comments: